HoReCa – один з каналів збуту овочів і фруктів для малих і середніх виробників плодоовочевої продукції. Згідно з опитуванням Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва 80% представників HoReCa зараз вважають за краще купувати свіжі овочі та фрукти на ринках, 17% – у торгових компаній, 2% – у розподільних центрах, тільки 1% мають власне виробництво плодоовочевої продукції. На жаль, сьогодні готелі курорту Коблево не можуть похвалитися меню, багатим свіжими овочами та зеленню, фруктами і ягодами. Нестабільні ціни, проблеми з доставкою та збереженням якості продукції не сприяють зміні ситуації.

08 сентября 2018 року на бізнес-сніданку Курортна HoReCa+фермери: стратегія взаємовигідного партнерства керівництво ринку “Початок”, спеціалісти проекту UHBDP та Благодійний Фонд “Ласка” запропонували власникам готелів, барів, ресторанів та баз відпочинку селища “Коблево” змінити бізнес-зв’язки.

На зустрічі обговорювались питання щодо якості, ассортименту плодоовочевої та ягідної продукції, шляхи її надходження та постачяння до столу відпочиваючих в Коблево. Налагождення зв’язків між риноком “Початок”, сілгоспвиробниками, професійними операторами ринтку та готелями, барами, ресторанами селища Коблево.

Ринок “Початок” представлял – директор ринку Олександр Воропаєв.